Tilaukset ja asetukset

Onko Coolshop:n tuotteilla palautusoikeus?

Sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi kuluttajansuojalain suositusten mukaisesti 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tavarat on palautettava samassa kunnossa kuin ne on vastaanotettu.

Seuraa tätä linkkiä luodaksesi palautusasian. Tästä linkistä saat myös palautusetiketin. Voit myös luoda palautustapauksen suoraan Coolshop-profiilistasi ja noudattaa palautusohjeita tilauksessa, jonka haluat lähettää meille takaisin.


Bulkki/bundle/nipussa myytävien -tuotteiden kohdalla koko tilaus on palautettava, koska kyseessä on ns. yksi tuote, joka koostuu monesta osasta. Yksittäisten tuotteiden peruuttaminen ei ole mahdollista bundle –tuotteista.

Huomaathan, että seuraavanlaiset tuotteet on palautettava täysin käyttämättömänä: hajuvedet ja kosmetiikkatuotteet, pelikonsolit (PlayStation 3, Playstation 4, Xbox 360, Xbox One, Nintendo Wii, Nintendo WiiU, PlayStation 2, Nintendo DS, PSP, jne.), lisätarvikkeet (ohjaimet, muistikortit, jne.), koska edellämainittujen tuotteiden kohdalla tuotteen arvo häviää huomattavasti tuotteen käyttöönottohetkellä. Käyttöönotettua tuotetta ei voida uudelleenmyydä uutena, joten tuote ei ole enää samassa kunnossa, kuin jossa se toimitettiin.

Tuote on palautettava alkuperäisessä kunnossa ja samassa alkuperäisessa paketoinnissa, kuin jossa tuote toimitettiin. Puutteellinen tai vahingoittunut paketointi johtaa palautusoikeuden raukeamiseen ja menetykseen.



Voit lukea lisää tilausten palautuksesta ehdoistamme.

TÄRKEÄÄ! Pelien ja muiden ohjelmien, elokuvien, hajuvesien jne. yhteydessä tuotteet voidaan palauttaa vain, jos tuotteen suojamuovi on ehjä ja avaamaton. Jos otat tuotteen pois suojamuovistaan tai rikot paketin sinetin/sinetöinnin luovut oikeudestasi tuotteen palauttamiseen kuluttajasuojalain mukaisesti.

Voit peruuttaa lähettämättömän tilauksen käyttämällä Peruuta -painiketta Coolshop –tilisi asetuksista.

Tuote tulee lähettää vastuullisesti suojapakkauksessa.

Tilauksen noutamattajättäminen ei automaattisesti peruuta tilausta. Lue lisää aiheesta esim. Postin sivuilta.

Palautukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Tavallinen käsittelyaikamme viallisten tuotteiden kohdalla on 1-2 viikkoa paketin vastaanottamisen jälkeen.

Aloita chat

Aukioloajat

Maanantai – Perjantai
10:00 – 21:30
Lauantai – Sunnuntai
10:00 – 17:30

Mikäli lähetit meille sähköpostia asiasta, niin ilmoita asiasta tukihenkilöllemme jotta voimme auttaa sinua paremmin. :)

Lähetä sähköpostia

Vastaamme niin nopeasti kuin mahdollista
Takaisin alkuun