Tilaukset ja asetukset

Tuote on lähetetty mutta en ole vielä saanut sitä.

Mikäli tuotteen toimitus on meistä riippumattomista syistä viivästynyt, niin emme valitettavasti pysty auttamaan kuljetuksen nopeuttamisessa.

Yleisin syy tilauksen saapumattomuudelle on puuttuva katu- taikka asuntonumero, taikka saajan nimi postilaatikossa. Joskus postin noutoilmoitus voi myös mennä silmien ohi.

Joskus isomman kokoiset sekä oudon muotoiset lähetykset ovat liian isoja mahtuakseen sisään postiluukusta.
Useimmiten mm. hajuvedet, kosmetiikkatuotteet, elektroniikkatuotteet, LEGO:t ja pehmeät tuotteet löytyvät postista. Postin pitäisi jättää sisäänmahtumattomista lähetyksistä noutopyyntö lähetykselle.


Huomaa, että joskus tavarantoimittajien palveluissa voi olla viivästyksiä. Esim. joskus tuotteen saapumisesta ilmoittavien viestien lähetys viivästyy, eli siis paketti on jo perillä noutopisteessä, mutta tieto siitä ei ole vielä kulkeutunut asiakkaalle asti. 

Kansainvälisten lähetysten viiveet ovat myös yleensä kotimaanlähetyksiä pidempiä. Marketplace myyjien kohdalla tarkista myyjän sijaintimaa (myyjä voi sijaita myös Suomessa), suoraan Coolshop:sta lähetettävien tuotteiden kohdalla lähetysmaa on Tanska.

Mikäli tuotteen toimituksessa kestää pidempään, kuin 7 päivää, niin olethan yhteydessä asiakastukeemme. 


Aloita chat

Aukioloajat

Maanantai – Perjantai
10:00 – 21:30
Lauantai – Sunnuntai
10:00 – 17:30

Mikäli lähetit meille sähköpostia asiasta, niin ilmoita asiasta tukihenkilöllemme jotta voimme auttaa sinua paremmin. :)

Lähetä sähköpostia

Vastaamme niin nopeasti kuin mahdollista