Pelin ominaisuudet:
- RogueVania: Yhdistetyn maailman progressiivinen etsintä, jossa on petollisen kaltainen toistettava ja adrenaliinipumppaava uhka.
- Souls-lite -taistelu: Kuvioihin perustuvat pomot ja kätyrit, aseet ja loitsut ainutlaatuisella pelattavuudella. Tee mitä sinulla on ja älä unohda rullata.
- Epälineaarinen eteneminen: Avaa uusia tasoja jokaisella kuolemalla ja tutustu linnan löytämättömiin osiin valmistautuessasi väistämättömiin pomoihin.
- Tutkimus: salaiset huoneet, piilotetut käytävät, viehättävät maisemat. Kuolema on uusi paluu.
Roguelike, Rogue-lite, roguelike-like, rogueschmike! Riippumatta siitä, miksi kutsut heitä, maailma voi aina käyttää toista! Sellaisena haluamme esittää harkittavaksesi roguelike ja metroidvanian laiton lapsi, RogueVANIA. Joka tapauksessa, riittää myyntipisteestä, katsotaanpa tarkemmin.
MetroidVanialla puhumme todella kiinteästä, käsin suunnitellusta, toisiinsa yhdistetystä maailmasta. Peli tapahtuu valtavalla saarella, joka ei koskaan muutu. Kaikki biomit, pomot ja niiden väliset polut ovat läsnä alusta alkaen. Heihin pääseminen on toinen tarina ...
Kuolleissa soluissa kuolema kuitenkin korvaa metroidvanian perinteisen taaksepäin suuntautuvan mekaanikon. Aluksi näennäisesti saavuttamattomia alueita levitetään polullesi, mutta vastaukset näihin arvoituksiin tulevat näkyviin, kun tutkit saarta. Olipa avain, uusi akrobaattinen taito tai unohdettu loitsu. Kun tieto on paljastettu, se pysyy kanssasi, jolloin voit avata uusia polkuja tavoitteeseesi. Oletko kyllästynyt haiseviin viemäreihin? Päätä valleille ja hengitä raitista ilmaa! Se on taitosi, pelityylisi ja tietysti löytämäsi ryöstö, joka määrää polkusi.
Lisäksi, kuten termi "RogueVania" saattaa (ei niin) hienovaraisesti viitata, myös viimeaikainen rogueliitti -aalto vaikutti meihin melko voimakkaasti. Kun ei ole tarkastuspisteitä, jotka pelastaisivat sinut ruuhkista, adrenaliini käynnistyy. Ja kun häviät, menetät suuria, joten sinun täytyy selvitä hengissä. Sen sijaan, että luottaisimme klassiseen kaavaan, joka koskee tasosuunnittelun ja vihollisen sijoittamisen muistamista, menettelyjen luominen antaa meille mahdollisuuden palkita vaistosi, refleksisi ja kykysi sopeutua muuttuviin tilanteisiin.
Tämän sanottuaan olemme tietoisia siitä, että sanat "prosessuaalinen sukupolvi" loivat kuvia surkeista tasoista ja mielenkiintoisesta pelattavuudesta monien pelaajien mielessä. Joten olemme valinneet hybridiratkaisun, jossa jokainen juoksu on huolella suunniteltujen tasojen "paloja". Ajatuksena on antaa sinulle tunne käsityönä tehdystä maailmasta ja varmistaa samalla, että saat joka kerta uuden kokemuksen.
Älä kuitenkaan odota, että se olisi kävely puistossa. Kuvioihin perustuvat hirviöt ja vaativat pomo -taistelut opettavat sinua valitsemaan taistelusi ja rakentamaan voimaa. Jokaisella aseella on oma ainutlaatuinen tunteensa, ja liikkumisesta ja väistymisestä tulee toinen luonto, kun opit hallitsemaan hirviöiden joukkoja, jotka hukuttavat valmistautumattomat. Etsimme sitä "kovaa, mutta oikeudenmukaista" tunnetta.
Oletko kyllästynyt väkivaltaan ja kuolemaan? Tutki hieman, kävele, nauti näkymistä valleilta, löydä salainen huone. Graafikkomme Thomas ja Gwen eivät koskaan menetä tilaisuutta tehdä vaikutelmaa pikselitaulullaan ja muotoilla tutkimuksen arvoinen maailma. Saatat jopa oppia hieman enemmän paikan historiasta, kuka tietää?