-Levels combining closed spaces as well as enormous open areas -Visualization optimized for hardware TnL (both FF and shading capable parts) -Continuous level of detail technology for all the geometry -100 000 polygons per frame at 60 fps on average hard…
Lue lisää
Tuotekuvaus
-Levels combining closed spaces as well as enormous open areas -Visualization optimized for hardware TnL (both FF and shading capable parts) -Continuous level of detail technology for all the geometry
-100 000 polygons per frame at 60 fps on average hardware -Detailed character models (500-10 000 polys) -Powerful skeleton-based animation allows usage of motion-capture hardware and produces smooth and realistic motion of characters
-High-speed blended animation system capable of up to infinity number of bone interpolation & modulation -SSE/3Dnow! Technologies used for skinning and forward kinematics
Tuotteen tiedot
Kielet
Kannen kieli
?
Viimeisimmät saamamme tiedot valmistajalta. Voit aina varmistaa kielitiedot ml. uusimmat päivitykset suoraan julkaisijan omilta kotisivuilta.
Kieli in-game
?
Viimeisimmät saamamme tiedot valmistajalta. Voit aina varmistaa kielitiedot ml. uusimmat päivitykset suoraan julkaisijan omilta kotisivuilta.