Taru sormusten herrasta: Seikkailu Tuomiovuorelle: Pelaajat seuraavat Frodon vaarallista matkaa tuhota Sormus Tuomiovuoren tulipaloissa. Hänen mukanaan on hänen tuttu toverinsa, jonka tehtävänä on suojella häntä matkan varrella kohtaamiltaan vaaroilta. P…
Lue lisää
Tuotekuvaus
Taru sormusten herrasta: Seikkailu Tuomiovuorelle: Pelaajat seuraavat Frodon vaarallista matkaa tuhota Sormus Tuomiovuoren tulipaloissa. Hänen mukanaan on hänen tuttu toverinsa, jonka tehtävänä on suojella häntä matkan varrella kohtaamiltaan vaaroilta. Pelaajat ohjaavat yhdessä tämän seurueen kohtaloita siirtämällä yksittäisiä hahmoja pelilaudan poikki matkalla monien Sormusten herra -romaaneista tuttujen paikkojen läpi. On tärkeää varoa Nazguleja ja samalla varmistaa, ettei Frodo menetä itseluottamustaan ja jähmety epätoivoon. Kun Frodo saavuttaa Tuomiovuoren, kaikki pelaajat ovat voittaneet yhdessä.
Hahmojen liikkumista ohjataan erityisellä noppamekanismilla. Värilliset nopat määräävät, mitä hahmoa voidaan liikuttaa. Nopan arvo määrää, kuinka monta tilaa hahmo voi liikkua. Valitsemalla nopan ennen ja jälkeen heiton pelaajat joutuvat tekemään päätöksiä, jotka ovat näennäisen yksinkertaisia, mutta kuitenkin merkittäviä pelin lopputuloksen kannalta. Mustat nopat, joita on aina heitettävä, laukaisevat uhkia tai aiheuttavat kohtaamisia vihollisten tai ystävien kanssa. Kohtaamiskortit takaavat jatkuvan, jatkuvasti kasvavan uhan tehtävän suorittamiselle.
Kuten useimmissa yhteistyöpeleissä, pelaajien on koordinoitava liikkeensä ja toimintansa toistensa kanssa halutun lopputuloksen varmistamiseksi.
🤖 🌷 Hei, olen ystävällinen naapurustosi käännösrobotti. Käänsin tämän tekstin, siistiä eikö? Pahoittelen mahdollisista käännöskukkasista, opiskelen vielä kielikoulussa.